7
domingo, 30 de octubre de 2011

Zorionak KxKMendianGora


   Gaur blogak urtetxo bat betetzen du, hamabi hilabete hauek Aitaren batean pasa dira, baina hainbat erreportaitan milaka argazki eta ikusentzunezko erakutsi dizkizuet. Azken sei urteetan nire erreportaiak Mendiak eta Izadi Zaleakeko foreoretan aurkeztu ditut, baina nire lagun eta familiakoek nire lanak eskuragoa izan zenezaten blog hau sortu nuen. Ez nuen edozein blog bat egin nahi, bai itxura eta bai edukiek mendizale munduari zerbait ematea nahi nuen.
   Hogei mila bisita baino gehiago izan dira, nire blogaren jarraitzale fidel batzu izatea lortu dut.Nire lanei bultzada emateagatik, bai Mendiak, zingi zango, mendimartxak eta beste hainbat blogei, nire eskerminik haundiena,
   Eta nola ez, egin dituen jarduera guztietan nirekin egon diren lagun guztietaz ez naiz ahazten. ESKERRIK ASKO! eta hurrengoetan ere elkarrekin mendiaz gozatzeko aukera izan dezagula, onenak zarete!
   Hoy se cumple un añito desde que inaugure este blog con un reportaje del incomparable Urederra, parece que fue ayer mismo , pero en estos doce meses os he preparado infinidad de reportajes, con miles de fotografías y diferentes audiovisuales. Llevo mas de seis años presentando mis trabajos en los foros de Izadi Zaleak, Mendiak y mendimartxak, pero decidí preparar un blog para que todos mis reportajes estuvieran localizados, asi los amigos y familia pudieran acceder a ellos mas fácilmente. Tampoco quise hacer un blog cualquiera, he intentado que la estructura y el contenido aportara algo al mundo montañero.
   Han sido mas de 20 mil visitas en un año, he logrado tener seguidores fijos que son incondicionales al blog, les estoy eternamente agradecido. Tambien tengo que agradecer a paginas como mendiak, zingizango , mendimartxa, y diferentes blogs que me tienen enlazado, por haber servido de impulso para mis reportajes
   Y como no , no me olvido de todos aquellos amigos que me han acompañado en las diferentes actividades que luego he presentado en forma de reportaje en el blog. MUCHAS GRACIAS y que sigamos compartiendo actividades, sois los mejores.

   KxKmendiangora blogren izena da, Mendian Gora abestia oso gustoko dut, homenaldi bat egin nahi izan nuen, baina ezinezkoa izan zen, domeinua hartuta bait zegoen. Horregatik kxkmendiangora izena jarri nuen, berez itsusiagoa da , baina bere pertsonalitatea badu. Abestiaz goza ezazue
   KxKMendiangora es el nombre del blog, me encanta la cancion Mendian Gora y el lema, quise hacer un pequeño homenaje, pero no podo ser al estar el dominio elegido, por eso puse kxkmendiangora, que hace mas feo el nombre pero le da mas personalidad . Disfrutad de la canción




Mendian gora haritza
auntzak haitzean dabiltza
itsasoaren arimak dakar
ur gainean bitsa.
Kantatu nahi dut bizitza
usteltzen ez bazait hitza
mundua dantzan jarriko nuke
Jainkoa banintza.


Euskal Herriko tristura
soineko beltzen joskura
txori negartiz bete da eta
umorez hustu da.
Emaidazue freskura
ura eskutik eskura
izarren salda urdina edanda
bizi naiz gustora.


Euskal Herriko poeta
kanposantuko tronpeta
hil kanpaiari tiraka eta
hutsari topeka.
Argitu ezak kopeta
penak euretzat gordeta
goizero sortuz bizitza ere
hortze zegok eta.


Mundua ez da beti jai
iñoiz tristea ere bai
bainan badira mila motibo
kantatzeko alai.
Bestela datozen penai
ez diet zuri bota nahi
ni hiltzen naizen gauean behintzat
egizue lo lasai.

Arriba en el monte el roble
las cabras andan en las rocas
el alma del mar trae sobre el agua
la espuma.
Quiero cantar a la vida
sino se me pudre la palabra
pondria el mundo a bailar
si fuera dios.


La tristeza de Euskalerria
la costura del vestido negro
se ha llenado de pajaros llorones
y se ha vaciado de humor.
Darme la frescura
el agua de mano en mano
bebiendo la sopa azul de las estrellas
vivo feliz.


El poeta de Euskalerria
la trompeta del cementerio
tirando de la campana del muerto y
(brindando)(a golpes) con el vacio.
Alegra la frente
guardando para ti las penas
porque cada maniana
se crea tambien la vida.


El mundo no es siempre fiesta
alguna vez tambien tristeza
pero hay mil motivos
para cantar alegre.
Sino las penas que vienen
no te las quiero reprochar a ti
la noche en la que yo muera al menos
dormir tranquilos.

   Urteko laburpen sendo hau oparitu nahi dizuet, zuen gustokoa izango dela espero dut
   Espero que os guste este regalo que os hago en forma de resumen extenso

   Blog bat aurkezteko ez dago Urederra udanezkean baino erroportai ederregorik
   Creo que no hay mejor manera para inaugurar un blog, que con un reportaje de Urederra en otoño








   Azaroa eta Abenduan "Mendia eta Ura" eta "Iratitik Ordesara" Bakedano eta Elorrion aurkeztu nituen
   En noviembre y Diciembre presente mis dos audiovisuales "Mendia eta Ura" y "Iratitik Ordesara" en Bakedano y Elorrio




   "Mendiak eta Ura" ikusentzunezkoan aldaketak egin nituenez, Relax lana Youtuben zintzilikatu nuen
   Como para la proyeccion "Mendia eta Ura" modifique el audiovisual Relax , publique el reportaje en el Youtube


   Azaroan lehen elurtea aprobetxatzeko Belagoan Keleta igo nuenen
   En noviembre cayo la primera nevada, aprovechando un dia libre que tenia, subi al Keleta en Belagoa





   Udazkeneko azken koloreak aprobetxatuz Urbasako basotik galdu nintzen
   Aprovechando los ultimos colores de Otoño, me perdi por el hayedo encantado de Urbasa






   Legazpin urteko lehen elurteak noiz iritsi desiatzen ibiltzen naiz, ez nuen aukera galdu eta Otañu , Arriurdin eta Artzanburu ko erreportaiak izan genituen
   Siempre estoy ansioso a que lleguen las primeras nieves en Legazpi y no deje escapar la oportunidad de dar unas vueltas por Otañu , Arriurdin y Artzanburu














   Txindoki ko erreportai honekin belauneko lesioa gainditu nuen momentua gogoratu nizuen
   Una vez recuperado de la rodilla ascendi a Txindoki , recorde el momento





   Gabonetan zoriondu nizuen
   Os felicite en Navidades




   Urteko irteerarik onena gabonetan egin genuen. Aizkorri ra Kanalhaunditik igo ginen eta Sakonhaunditik jeitsi. Sekulako ibilbidea ni bezalako mendizale kaxkar batententzat
   La mejor salida de año la realizamos en Navidades, ascendimos a Aizkorri por Kanalhaundi y bajamos por Sakonhaundi. Toda una machada para un montañero dominguero como yo








   Urte bukaera Andraitz en ospatu genuen
   Celebramos el fin de año en Andraitz





   Mendiak eko lagunekin Aiako Harria zeharkatu genuen, Arditurritik igota , Zoragarria!
   Con los amigos Mendiak recorrimos Aiako Harria , ascendiendo desde Bocamina, exigente pero una gozada







   Otsailean Pirienotan urteko gure lehen negu irteera egin genuen . Cuyalaret eta Canal Roya igo genituen
   En Febrero hicimos la primera escapada invernal al Pirineo. Ascendimos el Cuyalaret y Canal Roya




   Eguraldi eta elur ona aprobetxatuz Añelarra ra igo ginen, Larratik itzuli zoragarri bat eman genuen
   Aprovechando el buen dia y la buena nieve ascendimos Añelarra y nos dimos una preciosa vuelta por Larra




   Udalatx eta Besaide bisitatzea beti gustokoa izaten da
   Siempre es un place visitar Udalatx y Besaide





   Egunsenti eta ilunabarrak erretratatzea gustoko dut, erreportai hoenen bidez Asturia rrak gogora ekarri nituen
  Me encanta fotografiar atardeceres y amanceres, con este reprotaje recupere alguna foto asturiana





   Martxoan elurretan ibiltzekoa asmoz Pirineo tara itzuli ginen, baina eguraldiak ez zigun lagundu. Bigarren egunena Z plana egin ondoren Jacan Oroel igo genuen
  En Marzo volvimos a Pirineo con intencion de andar en raquetas, pero los dias fueron horribles y no pudimos gozar. El segundo dia hicimos plan Z y ascendimos Oroel en Jaca








  Aurrez Nerbioko urjauzian egon nintzen aldi guztitan urik gabe ikusi nuen. Egun batzu lehenago elurra egin zuenez, saltoak ura eramango zuela suposatu nuen, eta hala izan zen, zelako espektakulua. Egun batzu geroxeago ez zeraman urik.
  Siempre que habia estado en el Salto del Nervion , el salto estaba sin agua. Como habia nevado dias antes, imagine que ya habria agua. El espectaculo fue sublime. Dias mas tarde ya no habia agua





  Blog hau sortu baino egun batzu lehenago Picos de Urbion en egon ginen, zeharkaldi zoragarri bat egin genuen eta erreportai eder bat egin nuen, parajeaz berriz gogoratzeko
  Dias antes de inaugurar este blog, habíamos estado en Picos de Urbion ,la travesía había sido preciosa y quise recordarla haciendo un bonito reportaje






  Goierri mendi taldeak Ordunte ko zerrara zeharkaldi eder bat antolatu zigun, baina eguraldi kaxkarra izan genuen eta ez genuen paisaiaz gozatzeko aukerarik izan
  El club Goierri nos había preparado una preciosa ruta por la sierra de Ordunte , pero las pésimas condiciones meteorológicas deslucieron completamente la jornada, una pena



  Omako basoa Bizkaian zehar egun turistiko batean bisitatu genuen
   Visitamos el Bosque de Oma en una jornada de turismo por Bizkaia





  Apirilean EHko Itzulia Zumarragan hasten zen, txirrindulariak ikusteko Antioko aldapa gogorrara hurbildu nintzen
  En Abril la Vuelta al Pais Vasco empezaba en Zumarraga, para ver a los ciclistas me acerque a las duras rampas de Antigua




   2010ko unerik politenak ere gogoratu nituen. Gavarnie n pasa genuen asteburua zoragarria izan zen
  Recorde el maravilloso fin de semana que pasamos en Gavarnie el año pasado






  Legazpin jende gutxik ezagutzen dituen paraje eder batzu ditugu, adibidez Urola errekako zatitxo hau
  En Legazpia mismo tenemos unos sitios preciosos que poquisima gente, como esta parte del rio Urola






  Betidanik Bardeak ezagutzeko gogoa izan dut, horrela leku bitxi eta eder hau ezagutzeko ihesalditxo bat egin nuen
  Siempre tenia ganas de conocer las Bardeak , hice una escapada Express y pude gozar de estos parajes tan peculiares y bonitos







  Maiatzan Ostadar mendi taldearekin Malloak mendikatea zeharkatu genuen, ibilbide eder bat eginez. Hainbat eta hainbat mendi igo genituen, Tturtturre, Pallardi, Irumugarrieta, Aldaon, Beoin, Uakorri, Artubi, Balerdi eta abar.
  En Mayo recorrimos las Malloak con el club Ostadar , fue una travesia preciosa donde ascendimos innumerables montañas , como por ejemplo: Tturtturre, Pallardi, Irumugarrieta, Aldaon, Beoin, Uakorri, Artubi y Balerdi






  Urteroko zitara kale egin gabe, Andraitzeko pausura hurbildu nintzen Zegama Aizkorri maratoia ikusteko asmoz. Bertan Kilian Jornet eta beste hainbat korrikalari ikusteko aukera izan nuen, eguraldi ona egin zuen eta zer nolako sufrimendua korrikalari askorentzat.
  Cumpliendo con la cita anual, me acerque al paso de Andraitz para ver el Marathon Zegama Aizkorri . Pude disfrutar de Kilian Jornet y el resto de korrikalaris, el dia fue explendido, pero el calor hizo mella en bastantes participantes.




  Malloakera egin genuen irteeran , 2010an belaunan izan nuen lesioak agerraldia egin zuen, mendiara joan gabe egon nintzen eta momentu baxu hoietan, 2009an Midi d'Ossau ko igoera berriz ere erakutsi nizuen
  En la salida de Malloak, apareció la lesión de rodilla del 2010, fueron momentos de bajon, estuve apartado de la montaña y para subir el animo, recuperé un reportaje del 2009 cuando estaba en plena forma y ascendimos al mítico y deseado Midi d'Ossau






San Juan egunean jai nuela apobetxatuz Iparraldeko kostaldea ezagutzeko aukera izan nuen, ez nuen Littoral izenko bidea ezagutzen , Bidartetik Hendaiarano itsas bazterrik txangoa egin nuen
   El dia de San Juan aproveche la ocasión para conocer la costa de Iparralde, no conocía la zona y por el sendero conocido con Littoral , pude unir las poblaciones de Bidart y Hendaia.





  Facebookean Zea Maysen "Negua Joan da" bideoklipa ikusi nuen eta zeharo hunkitu ninduen, azken neguko argazkiekin diapositiba batzu egin nituen,Zea Maysen bideoklip zoragarria ikus dezakezue
  En el Facebook vi el video "Negua Joan da" de Zea Mays , me impacto muchísimo y prepare unas diapositivas con algunas fotos del invierno anterior. Ahora os pongo el precioso videoclip

   Bigarren urtez jarraian ,Oazurtzara Ehun Milak proban laguntzeko asmoz hurbildu nintzen. Proba hau 166 kilometroko luzera du. Oso experientzi polita da partaideekin gau osoa pasatzea, beraien bigarren gaua jarraian da.
   Por segundo año consecutivo me he acercado a Oazurtza para colaborar con la prueba Ehun Milak , una prueba de 166 kilometros ni mas ni menos. Es muy bonita experiencia convivir con los participantes la noche del sabado al domingo, la segunda noche para estos fenomenos , mas si cabe si las condiciones climaticas son duras





   Aizkorrin Barrenaren laugarren edizioa prestatzeko, Aizkorriko zerrara behin baino giehiagotan hurbildu nintzen
   Para preparar la cuarta edicion de la martxa Aizkorrin Barrena tuve que visitar varias veces la sierra de Aizkorri




   Abuztuan Birmania ezagutu nuen eta dudarik gabe, azken urte hontako unerik ederrenak bizi ahal izan nituen. Herri birmaniarrak bere zintzotasun adiskidetsadun eta irifarrarekin liliratu ninduen
   En Agosto conocí Birmania y han sido sin ninguna duda los mejores momentos de este año bloguero. El pueblo birmano me ha encantado. La amabilidad y la sonrisa de esta gente me cautivo.











  Birmaniatik bueltan, Asturias aldera jo nuen, bidean Candinako mendizerran ibili nintzen
   Al regreso de Birmania fui a Asturias, antes hice una paradita en la Sierra Candina




   Irailean gure Aizkorrin Barrena maitea ospatu genuen. Urtero bezala , aurten ere Brinkolatik hasio zen. Eguraldi onak lagunduta marka guztiak gainditu genituen, 1030 partaide.
   En septiembre se celebro nuestra martxa Aizkorrin Barrena que como todo los años se celebra en Brinkola. Este año el dia fue explendido y se batieron todo los records con 1030 participantes






   Behin merdi martxa bukatu ondoren , berriz Izadi Zaleak mendi taldearekin mendira itzuli ginen . Bi egunetan zehar Isaba eta Zuriza inguruan ibili ginen. Ezkaurre , Chinebral Gamueta eta Atxerito igo genituen
   Una vez terminada la mendi martxa, regresamos a la montaña con Izadi Zaleak . Durante dos dias anduvimos por la zona de Isaba y Zuriza. subiendo el Ezkaurre , Chinebral Gamueta y Atxerito









   Urtean zehar Txuri Beltza rekin asko jolastu gara
   Durante el año hemos jugado mucho con el Blanco y Negro
before
after

before
after

before
after

before
after

before
after

before
after

7 comentarios :

Andua dijo...

Como pasa el tiempo Aitor...
Durante este año he disfrutado mucho viendo tus reportajes, tal vez el de Birmania, por su carga de exotismo, es uno de los que más me ha llamado la atención. Espero que puedas seguir colgando más repors de igual calidad y que yo pueda verlos.
Nos veremos.

andoni dijo...

Zorionak Aitor.
Eskerrika asko zuen lanagatik, benetan ederra.
Laister arte.

Andoni

Sailkua dijo...

Bejondaikela Aitor,

Harrituta gerau nauk atzera begirako honetan horrenbeste oroitzapen eder jaso dituala ikusita.Hemendi aurrera ere gustura jasoko datuagu hire oparik. Eskerrik asko.

maite zeni dijo...

Aitor, benetan argazkiak EDER-EDERRAK.Argazki bakoitza, zoragarrizko oparia da guretzako.Mila esker zure lanagatik.

Iñigo dijo...

Parece que fue ayer, que rapido pasa el tiempo , y todavia lo que te queda por hacer , ver.......y gracias a tu trabajo que nosotros lo disfrutamos.

nos vemos.

Josema Azpeitia dijo...

Im-prezionante, Aitor. Denborarik ez dut eta begirada pasa bat eman diot urteko laburpen zoragarri honi. Ahoa bete hortz gelditu naiz. Ze irudiak, ze parajeak, ze inbidia!!!! (hori bai, inbidia sanoa, e?)
Segi horrela!

Josema

makiluze dijo...

Ze artista haundia zaren Aitor
Aurrera bolie!!
Ikusiko gara